תהליך התיקון במעבדה

 

 

בכל כניסה למעבדה המכשיר עובר בדיקה מקיפה לחשיפת התקלה ותקלות נוספות במידה וקיימות, שבסיומה בעל המכשיר מקבל הסבר מפורט על התקלה והצעת מחיר.

ללא אישור הלקוח לא יבוצע התיקון או חיוב(למעט בדיקת תקלה מורכבת).

לאחר אישור הצעת המחיר המכשיר יתוקן והטכנאי יערוך בדיקה יסודית לוודא שהתיקון הצליח ושלא קיימות תקלות נוספות במכשיר.

הלקוח מקבל SMS כשהמכשיר מוכן לאיסוף.

 

בדיקה סטנדרטית

אורכת כחצי שעה ונועדה לחשוף תקלות ברמת דרג א’-ב’ המצריכים החלפת חלקים מודולריים ע”י ניתוקם והחלפתם בחלק חדש, כגון: צג, שקע טעינה, מצלמה וכו’, לרוב התיקון מבוצע במקום עד כשעה תלוי בעומס הנתון במעבדה.

עלות הבדיקה – חינם(אין התחיבות לתקן)

 

בדיקת תקלה מורכבת

אורכת עד כמה שעות ונועדה לחשוף תקלות ברמת דרג ג’-ד’ שלא ניתנות לתיקון ע”י החלפת החלק עצמו וכשאין דרך לאמת את התקלה בבדיקה הסטנדרטית, לדוגמה: מצלמה שלא פועלת והחלפתה אינה פתרה את התקלה יש צורך בבדיקת השבבים/רכיבים הקשורים לתפקודה של המצלמה.

תקלה מורכבת מוגדרת בטיפול מתבקש בלוח האם, ברכיבים/שבבים כגון: רכיבי טעינה, שמע, תאורת צג, רכיבי מצלמה, נתיכים, רכיבי תקשורת, שבב wifi, רכיבי זיכרון וכו’.

הלקוח מאשר את הבדיקה המורכבת, לרוב התיקון מבוצע בתוך מספר שעות, תלוי באופי התקלה ומורכבותה.

עלות הבדיקה – 90 שקלים (עלות הבדיקה מתקזזת מעלות התיקון במידה ואושר ע”י הלקוח או תיגבה במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר).

 

788